Kontaktinformation
Du har väl inte missat att svar på våra vanligaste frågor finns i FAQ för privatpersoner och företag? Ta gärna en titt där så kanske du finner det du söker direkt. Du är också välkommen att skriva till kundtjänst här nedan, vi svarar dig inom 24h på vardagar.
Address
Östra Hamngatan 17, 411 10 Göteborg
Telefon
031-150144
Öppettider
MÅNDAG-FREDAG 09.00-16.00
Skicka oss ett meddelande
Vanliga frågor
Du får en bekräftelse via e-post när vi har skickat ditt paket, i detta mail finns ditt kollinummer och du kan följa ditt paket via Postnord eller DHL, beroende på transportbolag ditt paket har blivit skickat med.
Så snart din beställning ankommit till utlämningsstället skickas en avisering via SMS till det mobilnummer du uppgett vid beställningstillfället.
Paketet skickas till det av dig valda postombudet och aviseringen sker via SMS till det telefonnummer som angetts i beställningen. Försändelsen kan även hämtas med kollinummer och giltig legitimation. Hämtas paketet av ombud krävs uppvisande av såväl din som ombudets giltiga legitimation.
Så snart din beställning ankommit till utlämningsstället skickas en avisering via SMS till det mobilnummer du uppgett vid beställningstillfället.
Enligt distanshandelslagen har man som konsument rätt att ångra sitt köp utan speciell anledning inom 14 dagar från det att man mottagit försändelsen. Du som kund står för returfrakten.